Ouder en Kindochtend Kersenboogerd

Een gezellige ontmoetingsochtend voor (groot)ouders met (klein)kinderen van 0 tot 4 jaar op donderdag van 09.30 tot 11.30 uur. De kinderen kunnen samen spelen terwijl (groot)ouders koffie drinken en bijvoorbeeld over het opvoeden van kinderen praten. Kinderen kunnen spelen, bouwen, fietsen, kleien en/of kleuren. Ook wordt er gezongen en voorgelezen. Voor de allerkleinsten is er een speelkleed.

Wijkcentrum Kersenboogerd

Doelgroep:
Volwassenen , Peuters
Datums Van Tot
donderdag 21 oktober 2021 09:30 11:30
donderdag 28 oktober 2021 09:30 11:30
donderdag 04 november 2021 09:30 11:30
donderdag 11 november 2021 09:30 11:30
donderdag 18 november 2021 09:30 11:30
toon meer data
Kosten:
€ 1.50 (per huishouden (incl. 1 kopje koffie/thee))
Bijzonderheden:

Niet tijdens de schoolvakanties.
Het is ook mogelijk om een strippenkaart te kopen (5x voor 7 euro). Neem hiervoor contact op met het wijkcentrum via 219966.

Inschrijven & betalen
Cursus / activiteit
Ouder en Kindochtend Kersenboogerd
Wijkcentrum Kersenboogerd
€ 1,50 x 1 personen = € 1,50
Uw gegevens

Let op! Om uw aanmelding voor een activiteit definitief te maken dient u aan het einde van de betaling op de bevestigingsknop/OK button te klikken!

Gegevens van deelnemer 1 *
* indien u zelf niet de deelnemer bent
Kinderoppas
Wilt u gebruik maken van gratis kinderoppas?
Ja, Ik ga akkoord met de algemene en inschrijvingsvoorwaarden
Ja, Ik ga akkoord met het maken van foto’s en videobeelden van mij en/of mijn kind. Dit beeldmateriaal wordt door Stichting Netwerk uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van promotieactiviteiten van Stichting Netwerk, zoals de gedrukte pers, Facebook, Instagram, YouTube, en de website van Stichting Netwerk. Voor meer informatie kunt u ons privacy statement op de website nalezen.
Betaling