Najaarsrommelmarkt in Kersenboogerd

11-10-2021

Heb jij ook zoveel spullen waarvan je niet weet wat je er mee moet doen, maar zijn ze goed genoeg om nog een ronde mee te kunnen? Dan is dit jouw kans om je huis op te schonen door je spulletjes te verkopen op de najaarsrommelmarkt in wijkcentrum Kersenboogerd op zondag 31 oktober van 10:30 tot 14:00 uur.

Uiteraard is het ook mogelijk om te struinen op deze rommelmarkt om te kijken of er iets voor jou bij zit. Denk hierbij aan de komende feestdagen ;-)! Toegang voor bezoekers is gratis.

Kosten voor verkopers
Kosten voor reserveren tafel: €3,50 (per meter/tafel). In verband met beperkt aantal verkopers die zijn toegestaan is de minimale afname twee tafels.

Gratis kleedjesmarkt voor kinderen

Voor kinderen is er op deze dag een gratis kleedjesmarkt waar alleen speelgoed verkocht kan worden (let op, er is een beperkt aantal 'kinderkleedjesplaatsen' beschikbaar. Deze dienen bij De Groene Cirkel gereserveerd te worden.) De Groene Cirkel bevindt zich in wijkcentrum Kersenboogerd, Brederodegracht 1 in Hoorn en is tijdens de rommelmarkt ook geopend.

Openingstijden van De Groene Cirkel:
Woensdag: 09.00 – 11.00 uur en 13.00 - 15.00 uur
Donderdag: 09.00 - 11.00 uur
(Tijdens schoolvakanties gesloten)

Reserveren
Reserveren van twee tafels kan t/m donderdag 28 oktober via deze website of in de winkel. De kosten bedragen € 3,50 per meter (minimaal 2 meter reserveren). Contactpersoon Hafsa Abdellaoui, h.abdellaoui@netwerkhoorn.nl, 0229-219966.