De Buurtbrasserie

De Buurtbrasserie is in maart 2020 gestart met als doel om inwoners uit de wijk Kersenboogerd met een beperkt budget en die eenzaamheid ervaren, bij elkaar te brengen door middel van een diner in wijkcentrum Kersenboogerd. Vrijwillige koks bereiden elke week een gezonde maaltijd en de deelnemers ontmoeten andere buurtbewoners onder het genot van een gezonde en betaalbare maaltijd.

Gezinnen met kinderen
Ook voor gezinnen met kinderen biedt De Buurtbrasserie uitkomst. Het is tevens mogelijk om de maaltijden te betalen met de sport- en cultuurstrippenkaart van gemeente Hoorn.
De kosten voor deze maaltijd bedragen €6 voor volwassenen en €2,50 voor kinderen (tot 12 jaar). Naast het nuttigen van een heerlijke maaltijd biedt De Buurtbrasserie ook de gelegenheid om andere buurtgenoten te ontmoeten.

De Buurtbrasserie gaat om 17.00 uur open, het diner begint om 17.30 uur en duurt tot ongeveer 19.30 uur. Er is plek voor 60 deelnemers per keer.

Kijk hier voor de data van De Buurtbrasserie
of neem voor meer informatie contact op met Maria van Nuland via 06-22204448.
Mailen kan ook naar buurtbrasserie@netwerkhoorn.nl