Club Festo

Eén keer per maand van 19.30 tot 22.00 uur kunnen tieners van 10-14 jaar naar de tienerdisco in Manifesto. Samen met je vrienden en vriendinnen kun je gezellig komen dansen, kletsen en chillen. Elke maand is er een ander thema. Er is ook altijd een kinderwerker en jongerenwerker aanwezig.

Je kunt je kaartje reserveren via deze website maar je mag ook je entreekaartje betalen bij de deur. Wist je dat je Club Festo ook kunt volgen op Instagram? (Klik hier)

Pop- en cultuurcentrum Manifesto

Doelgroep:
Jeugd , Jongeren
Datums Van Tot
vrijdag 17 mei 2024 19:30 22:00
vrijdag 21 juni 2024 19:30 22:00
Kosten:
€ 2.50 (persoon)
Bijzonderheden:

Je kunt ook je klassenfeest organiseren in Manifesto, ga voor meer informatie naar de website www.manifesto-hoorn.nl of neem contact op met Naomi Piet via n.piet@netwerkhoorn.nl of Jurgen Adamus via j.adamus@netwerkhoorn.nl

De volgende thema's staan gepland:
15 maart: Fluor Neon party
19 april: Kingsparty
17 mei: Pirates of the Caribbean
21 juni: Hawaii vibes

Inschrijven & betalen
Cursus / activiteit
Club Festo
Pop- en cultuurcentrum Manifesto
€ 2,50 x 1 personen = € 2,50
Uw gegevens

Let op! Om uw aanmelding voor een activiteit definitief te maken dient u aan het einde van de betaling op de bevestigingsknop/OK button te klikken!

Gegevens van deelnemer 1 *
* indien u zelf niet de deelnemer bent
Gegevens van deelnemer 2
Gegevens van deelnemer 3
Gegevens van deelnemer 4
Gegevens van deelnemer 5
Kinderoppas
Wilt u gebruik maken van de kinderoppas?
Veilig betalen met iDeal iDeal logo