Fotoclub Fotovrienden van West-Friesland

Met plezier samen fotograferen! De fotoclub "Fotovrienden West-Friesland" is een actieve fotoclub voor iedereen uit de regio West-Friesland en omstreken. De club bestaat al sinds 2009 en heeft momenteel zo'n 20 leden en wil groeien naar 25 leden. Iedere tweede dinsdagavond van de maand komen zij bij elkaar in Hoorn. Op de clubavond bespreken ze o.a. foto's gemaakt voor het maandthema, eigen werk foto's van twee leden, en ingezonden foto's van een clubuitje.

Twee keer per jaar hebben zij een externe deskundige die foto's beoordeelt die gemaakt zijn in het kader van een speciaal thema of serie. De doelstelling van de club is om van elkaar te leren maar gezelligheid telt ook zeker mee. Als het lukt gaan ze gezamenlijk op pad. De fotoclub organiseert jaarlijks het evenement Kunst in de Etalage in Hoorn en exposeert ook in wijkcentrum Grote Waal. Zij zijn lid van de Fotobond hetgeen de leden meerdere voordelen oplevert waaronder het mee kunnen doen met evenementen die door de Fotobond worden georganiseerd zoals Foto Individueel, Foto Nationaal, Foto Online etc.

Wijkcentrum Grote Waal

Doelgroep:
Volwassenen , Senioren
Datums Van Tot
dinsdag 14 mei 2024 20:00 22:30
dinsdag 11 juni 2024 20:00 22:30
dinsdag 09 juli 2024 20:00 22:30
Kosten:
Bijzonderheden:

Bezoek voor meer info de website https://fotovriendenwestfriesland.nl/ .