Fotoclub Zoemmm

Fotoclub Zoemmm is een vereniging voor de fotograaf die al enige ervaring heeft in fotografie en beeldbewerking. Het doel is om elkaar te enthousiasmeren en verder te helpen een steeds betere fotograaf te worden. Tijdens de bijeenkomsten worden elkaars foto's besproken, meestal n.a.v. een vooraf opgegeven thema. Er zijn praktijkavonden en ieder seizoen vindt er wel een lezing plaats door (meestal) een beroepsfotograaf. Regelmatig trekt er een groep op uit om op locatie te fotograferen. Je kunt hierbij denken aan architectuur, straat- en natuurfotografie. De foto's worden dan de eerstvolgende bijeenkomst getoond en besproken. Op diverse locaties in en buiten de gemeente Hoorn worden foto's van clubleden geëxposeerd.

Wijkcentrum Kersenboogerd

Doelgroep:
Jongeren , Volwassenen , Senioren
Datums Van Tot
woensdag 08 mei 2024 20:00 22:00
woensdag 29 mei 2024 20:00 22:00
woensdag 19 juni 2024 20:00 22:00
Kosten:
€ 100.00 (14 lessen)
Bijzonderheden:

Ben je enthousiast geworden neem dan contact op door te mailen naar secretaris@fczoemmm.nl.

Je kunt een keer een avond bijwonen om te ervaren of onze club iets voor je is.
Neem ook eens een kijkje op de website www.fczoemmm.nl.

Inschrijven & betalen
Cursus / activiteit
Fotoclub Zoemmm
Wijkcentrum Kersenboogerd
€ 100,00 x 1 personen = € 100,00
Uw gegevens

Let op! Om uw aanmelding voor een activiteit definitief te maken dient u aan het einde van de betaling op de bevestigingsknop/OK button te klikken!

Gegevens van deelnemer 1 *
* indien u zelf niet de deelnemer bent
Gegevens van deelnemer 2
Gegevens van deelnemer 3
Gegevens van deelnemer 4
Gegevens van deelnemer 5
Kinderoppas
Wilt u gebruik maken van de kinderoppas?
Voorwaarden
Betaling