Musical Popkoor Broadway

Musical Popkoor BROADWAY is in januari 1992 opgericht door Patrice van Opstal, de dirigent van het eerste uur. BROADWAY is vanaf de start altijd een groot koor geweest, momenteel ruim 160 enthousiaste zangers en een prachtig combo, 5 muzikanten waar zij elke week mee repeteren. Al vele mooie musicals zijn gezongen; Ciske de Rat, Jesus Christ Superstar, Soldaat van Oranje en the Greatest Showman. Dit wordt afgewisseld met Nederlands- en Engelstalige popnummers, denk daarbij aan Bløf, Rob de Nijs, maar ook een medley van Pink, of een gevoelig lied als “ Something inside so strong “ van Labbi Siffre.

De afgelopen 32 jaar heeft het popkoor verschillende mooie shows gegeven in Het Parktheater in Hoorn, concerten in de Oosterkerk, het Dwaalpark en bij de Stadfeesten in Hoorn.

Wijkcentrum Grote Waal

Doelgroep:
Jongeren , Volwassenen
Datums Van Tot
donderdag 02 mei 2024 20:00 22:20
donderdag 09 mei 2024 20:00 22:20
donderdag 16 mei 2024 20:00 22:20
donderdag 23 mei 2024 20:00 22:20
donderdag 30 mei 2024 20:00 22:20
toon meer data
Kosten:
Onbekend (per maand)
Docent:
Patrice van Opstal
Bijzonderheden:

Broadway repeteert elke donderdag van 20.00-22.20 uur in de grote zaal van wijkcentrum Grote Waal. Dit doen zij al 32 jaar naar volle tevredenheid.