Voorstelling musicalgroep Creatiekracht

Op zaterdag 17 december van 15.30 tot 16.30 uur vindt de voorstelling Sterren van de Hemel van musicalgroep Creatiekracht plaats in wijkcentrum De Huesmolen. De kinderen hebben afgelopen weken hard gewerkt aan deze voorstelling en willen met trots het resultaat laten zien. Kom je kijken?
De tickets kosten 5 euro per persoon, inclusief koffie/thee/limonade. Inloop vanaf 15.00 uur.

Waar gaat de musical over?
Juf Groen wil dolgraag een kerstmusical opvoeren met de kinderen uit haar klas. Maar de kinderen zien dat niet zitten. De lieve juf wordt er moedeloos van, ze had zich er zo op verheugd. Maar wat ze ook probeert, de klas heeft er echt geen zin in. Zou een bijzondere ontmoeting de kinderen nog op andere gedachten kunnen brengen?

Wijkcentrum De Huesmolen

Doelgroep:
Jeugd , Volwassenen
Datums Van Tot
Kosten:
€ 5.00 (persoon)
Bijzonderheden:

Creatiekracht staat voor zingen, creëren, theater maken en vooral lekker jezelf zijn. Je mag laten horen en zien wie jij bent en krijgt alle gelegenheid om jouw krachten en talenten te ontdekken en om erachter te komen wat jouw manier is om dingen te doen. Er wordt aandacht besteed aan klank, lichaamsbewustzijn, emoties en hoe je deze kunt gebruiken bij zingen, toneelspelen en natuurlijk ook in het dagelijks leven. We bewegen, improviseren, doen aan samenzang en solozang. Ook werken we aan presentatie, samenwerking, focus en zelfvertrouwen.

Wil je meer weten over de musicalgroep, kijk dan hier.

Inschrijven & betalen
Inschrijven is helaas niet (meer) mogelijk.