Zaal huren?

Stichting Netwerk: Verbindt, versterkt, voorkomt

Werelddansen bij Koftos di.

Dé dansvereniging voor internationaal dansen voor Hoorn en wijde omgeving. Ritmegevoel is meegenomen. Een partner of speciale kleding is niet vereist.

Wijkcentrum De Huesmolen

Doelgroep:
Volwassenen , Senioren
Datums Van Tot
Kosten:
€ 182.00 (cursusjaar)
Docent:
Sara Damen
Bijzonderheden:

Meer informatie is te vinden op www.koftos.nl of mail naar koftos35@gmail.com. Bellen is ook mogelijk: 06-45921149.

Tarieven
Voor beginners geldt een half tarief à € 98,50 per cursusjaar.
Cursisten die voor het tweede jaar als beginner komen dansen en permanent tot 22.00 uur blijven geldt het tarief € 182,00 per cursusjaar.

Als je wat meer danservaring hebt, is zowel de dinsdag- als de woensdagavond een goede keus. Voor eenmaal de jaarcontributie (€ 182,00 (of 4x € 45,50) = inclusief €15 lidmaatschap) kun je of op de dinsdag- of woensdagavond aan de wekelijkse danscursussen meedoen, in totaal 32 keer per dansjaar. Bevalt het je goed , dan kun je ook meerdere keren per week dansen à € 215,00 (of 4x €53,75) = inclusief lidmaatschap )met een totaal van 96 keer (!!!) per dansjaar.