Werelddansen bij Koftos specifiek woe.

Ook voor mensen met een beperking is Koftos dé dansvereniging voor internationaal dansen voor Hoorn en wijde omgeving. Ritmegevoel is meegenomen. Een partner of speciale kleding is niet vereist.

Wijkcentrum De Huesmolen

Doelgroep:
Specifiek
Datums Van Tot
Kosten:
€ 182.00 (cursusjaar)
Docent:
Frits Domburg
Bijzonderheden:

Meer informatie is te vinden op www.koftos.nl of mail naar koftos35@gmail.com. Bellen is ook mogelijk: 06-45921149.

Voor beginners geldt een half tarief à € 98,50 per cursusjaar.
Cursisten die voor het tweede jaar als beginner komen dansen en permanent tot 22.00 uur blijven geldt het tarief € 182,00 per cursusjaar.

Als je wat meer danservaring hebt, is zowel de dinsdag- als de woensdagavond een goede keus. Voor eenmaal de jaarcontributie (€ 182,00 (of 4x € 45,50) = inclusief €15 lidmaatschap) kun je of op de dinsdag- of woensdagavond aan de wekelijkse danscursussen meedoen, in totaal 32 keer per dansjaar. Bevalt het je goed , dan kun je ook meerdere keren per week dansen à € 215,00 (of 4x €53,75) = inclusief lidmaatschap )met een totaal van 96 keer (!!!) per dansjaar.