Inschrijving Zomerschool senioren

01-07-2021

Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar voor deelname aan de Zomerschool 50+!

Zomerschool van Stichting Netwerk en MEE & de Wering is dit jaar neergestreken in de Risdam. Drie weken lang zijn er diverse activiteiten waar 50 plussers aan mee kunnen doen. Na ruim een jaar van coronaperikelen kijken we uit naar de tijd dat we weer (meer) samen mogen zijn en elkaar mogen ontmoeten. Uiteraard blijven er tijdens de activiteiten nog wel een aantal coronamaatregelen van kracht.

Beschikbare activiteiten

Voor de volgende activiteiten is er nog ruimte:
- Digitaal samen koken, op woensdag 14, 21 en 28 juli
- De groene workshop op maandagmiddag 12 juli
- De Muzikale Bingo op woensdag 28 juli
- En de prachtige theatervoorstelling op donderdag 15 juli is nog beschikbaar!

Inschrijven kan nog!

De inschrijfdagen zijn nog op maandag 5 juli van 10.00 – 16.00 uur en op woensdag 7 juli van 10.00 – 12.00 bij MEE & de Wering op de Koopvaarder 1. Voor het volledige programma, tijden, locaties en kosten verwijzen wij je naar de flyer. Of kijk op www.meewering.nl

Heb je nog vragen dan kun je contact opnemen met Astrid Hoogewoning via 0229-234390 of mailen naar a.hoogewoning@netwerkhoorn.nl