Kwaliteitslabel voor Stichting Netwerk verlengd

04-11-2021

We wisten het al een tijdje maar nu hebben we het certificaat ook echt binnen! Stichting Netwerk is voor de komende 2 jaar weer gecertificeerd met het Kwaliteitslabel Sociaal Werk en geregistreerd in het Kwaliteitsregister. De certificering en registratie hebben betrekking op alle wijkcentra inclusief onze jongerencentra en het sociaal werk van Stichting Netwerk.

De auditoren hebben Netwerk gecomplimenteerd met onder andere de duidelijke visie op haar maatschappelijke meerwaarde, de aandacht voor kwetsbare doelgroepen en haar passie voor het werk en ondernemerschap. Een mooi compliment voor al het mooie en professionele werk dat Netwerk levert. Van de 460 getoetste organisaties behoort Netwerk tot één van de 60 welzijnsorganisaties die (de verlenging van) het Kwaliteitslabel heeft behaald.