Nieuwe #nogffvolhouden video FLO: Laat van je horen!

12-04-2021

Twee maanden geleden is BVjong, in samenwerking met jongerenwerkers in heel Nederland, gestart met de campagne #nogffvolhouden. Een oproep aan jongeren om van zich te laten horen. Een oproep om zichzelf te laten zien en te laten horen dat ze er mogen zijn.

Vervolg op eerdere release
De Hoornse rapper FLO heeft, in samenwerking met onze teamcoach jongerenwerk, Jerrol Lashley, een vervolg gemaakt op zijn eerdere release van februari. Waar de eerste video jongeren vooral stimuleerde zich aan de coronaregels te houden richt hij zich in deze tweede video vooral op de mentale gezondheid van de jongeren.

Bekijk de video hier!

Gebruik je talent
In de video tonen de rapper en de Hoornse actrice Imani een lastige maar helaas soms herkenbare situatie. We willen met deze tweede video jongeren blijven oproepen om van zichzelf te laten horen, om hun talent te blijven gebruiken en te tonen. “Wij geloven erin dat als je bezig bent met je talent, je het beste uit jezelf haalt”, vertelt Jerrol Lashley.

Doe ook mee en laat van je horen!
De campagne #nogffvolhouden loopt nog even door. Laat van je horen of zien op een creatieve manier waarbij je gebruik maakt van jouw talent. Dit kan volledig zelfstandig of met medewerking van de jongerenwerker bij jou in de buurt. Onder de inzendingen van de jongeren geven wij maandelijks prijzen weg waaronder een Playstation 5.

Meer informatie over hoe je meedoet vindt je op de speciale campagnepagina voor jongeren.