Terugblik Huttendorp Hoorn

22-08-2022

Een geweldige timmerweek hebben alle deelnemende kinderen en vrijwillige leiding (en kinderwerkers) achter de rug. Dagelijks werden de kinderen vrolijk onthaald door de leiding van het Huttendorp die met zang en dans de sfeer er goed in kregen. Nadat de kinderen gezamenlijk aandachtig luisterden naar het spannende themaverhaal van Huttendorp ('Amatica houdt niet van kinderen en wil hen allemaal van 'zijn' terrein af halen') werden de kinderen begeleid naar 'hun' gekleurde timmerterrein. Er is veel gezaagd, getimmerd en bouwstrategieën bedacht en besproken. Kinderen leerden weer nieuwe vrienden maken. Het resultaat was wederom verbluffend. Van mencaves, IKEA bouwmarkten 2.0 en meidenhuizen tot frikandellenhutten en mini Ollies. Aan creativiteit geen gebrek.

De eerste versie van Huttendorp By Night bleek ook een succes!
Iedereen was welkom om een kijkje te nemen naar de voorlopige resultaten van de gebouwde hutten en daarnaast kon er meegedaan worden aan spelletjes en andere activiteiten. Honderden belangstellenden kwamen langs en genoten van de sfeer, de creaties en de aanwezige foodtrucks en bars.

De week werd afgesloten met de waterdag met stormbanen waar de kinderen de laatste energie nog even kwijt konden. Wat was het weer een spektakel!

Sponsors bedankt!
Naast alle inzet van de sociaal werkers, kinderwerkers en alle vrijwilligers (van Stichting Netwerk) van Huttendorp Hoorn een speciale dank aan alle sponsors van Huttendorp Hoorn. Zonder hen was deze week niet zo geslaagd geweest als dat het nu was!

ALLE SPONSORS BEDANKT!